Appen Synpunkter och fel Gullspång

Här kan du läsa om och ladda ner Gullspångs kommuns app Synpunkter & fel Gullspång. Med hjälp av den kan du till felanmäla och skicka synpunkter för sådant som rör kommunens tekniska verksamhet.

Synpunkter och fel

Dina åsikter är viktiga och vi vill veta vad du tycker. I appen kan du enkelt lämna synpunkter, beröm, förslag, klagomål samt rapportera in fel rörande kommunens verksamhet och stadsmiljön. När du lämnat in en synpunkt eller felanmälan skickas den automatiskt till kommunens ärendehanteringssystem och du kan välja att få en bekräftelse på att ärendet registrerats samt få återkoppling när det hanterats.

Du kan lämna synpunkter och göra felanmälan inom områdena:

• Barn och utbildning.
  • Bo och bygga.
  • Gata och hamn.
  • Kultur och fritid.
  • Miljö- och hälsoskydd.
  • Näringsliv och företagande.
  • Stöd och omsorg.
  • Övrigt.

Bifoga bilder

Gäller ditt ärende en felanmälan till exempel hål i gatan, nedfallna träd, fulla papperskorgar, skymmande växtlighet eller liknande kan du också enkelt bifoga en bild som visar felet.

Om appen och tillgänglighet

Applikationen är framtagen av Infracontrol för Gullspångs kommun. Ansvarig utgivare av informationen i applikationen är Mariestads kommun. Appen är gratis.

Hur du laddar hem appen

Du laddar hem appen i Google Play eller i App Store på din mobiltelefon. Sök på Synpunkt&fel, Synpunkt eller Gullspång.

Publicerad: 01 februari 2024 Uppdaterad: 01 februari 2024

Gullspångs kommun, växel0506-360 00info@gullspang.se